De Vereniging

Bij ARC staat een toegewijd team klaar om de vereniging te leiden en te ondersteunen. Hieronder vind je een overzicht van ons bestuur, de commissies, en vertrouwenscontactpersonen.

• Voorzitter: Geoffrey Doornbosch
  • Secretaris a.i.: Geoffrey Doornbosch
  • Penningmeester: Nadia Fernandes da Silva
  • Algemeen Bestuurslid: Stijn Verhoeff
  • Algemeen Bestuurslid: Nord-Jan Vermeer
  • Algemeen Bestuurslid: Badr van der Meijden

Commissies

• Coördinator Trainers & Ledenwerving commissie: Stijn Verhoeff
  • Coördinator Evenementen commissie a.i.: Nord-Jan Vermeer
  • Coördinator Communicatie commissie: Nord-Jan Vermeer
  • Coördinator Bar & Hygiëne commissie: Soraya Entrop
  • Coördinator Wedstrijden commissie:  Bert Cuypers
  • Wedstijdleider: Dylan Sparreboom

Vertrouwenscontactpersonen bij ARC

Bij ARC hechten we veel waarde aan een veilige en respectvolle sportomgeving. Daarom hebben we twee vertrouwenscontactpersonen aangesteld, die klaarstaan om leden te ondersteunen bij vragen of problemen rondom ongewenst gedrag, zoals pesten, discriminatie, of grensoverschrijdend gedrag. Meer informatie over veilig sporten vind u hier: aanpak grensoverschrijdend gedrag.

Wie zijn de vertrouwenscontactpersonen?

• Mirjam van der Meijden
  • Niels Weerheim

Wat doet een vertrouwenscontactpersoon?

De vertrouwenscontactpersonen zijn er om te luisteren naar jouw zorgen en je te ondersteunen in situaties waarin je je onveilig voelt of ongepast behandeld bent. Dit kan gaan om zaken als:

• Pesten of intimidatie
  • Discriminatie op basis van ras, geslacht, leeftijd, religie, of andere persoonlijke kenmerken
  • Grensoverschrijdend gedrag, zoals seksuele intimidatie
  • Conflicten of spanningen binnen de vereniging

Ze bieden een luisterend oor, geven advies over mogelijke vervolgstappen en begeleiden je indien nodig naar verdere hulp. Alles wat je bespreekt, wordt vertrouwelijk behandeld.

Hoe neem je contact op?

Als je behoefte hebt aan een gesprek met een van onze vertrouwenscontactpersonen, kun je hen rechtstreeks benaderen. Dit kan via e-mail of telefonisch, afhankelijk van je voorkeur. Hun contactgegevens zijn beschikbaar bij de vereniging.

Bij ARC geloven we in een open en veilige sportomgeving voor iedereen. Aarzel niet om contact op te nemen als je ergens mee zit; onze vertrouwenscontactpersonen staan klaar om je te helpen.

Statuten en huisreglement ARC Rotterdam

De statuten van de vereniging zijn hier te downloaden:
Statuten ARC (.pdf)

De reglementen van de vereniging zijn hier te downloaden:

Huishoudelijk Reglement ARC (.pdf)

Alcohol Bestuursreglement ARC (.pdf)